Balík nevykazuje známky poškození, ale zboží je poškozené
Rozbalili jste nové zboží a zjistili se, že je poškozené, ačkoliv byl obal neporušený?
Informujte co nejdříve buď přepravce, nebo naši společnost. Ideálně do 48 hodin, abychom vám mohli co nejrychleji pomoci.
Informujte o problému dopravce
Balík vykazuje viditelné známky poškození
Pokud má výrobek viditelně poškozený obal, nemusí to znamenat, že výrobek uvnitř je poškozený. Výrobek můžete od dopravce převzít, ale sepište s řidičem zápis o škodě do přepravního protokolu.
V případě, že máte pochybnost, zda je výrobek uvnitř balení v pořádku, výrobek od dopravce nepřebírejte a kontaktujte zákaznickou linku Agroles s.r.o. na níže uvedeném telefonním čísle nebo pomocí kontaktního formuláře. Zajistíme vám zaslání nového výrobku.