Poškození při doručení

Balík nevykazuje známky poškození, ale zboží je poškozené

Rozbalili jste nové zboží a zjistili se, že je poškozené, ačkoliv byl obal neporušený?

Informujte co nejdříve buď přepravce, nebo naši společnost. Ideálně do 48 hodin, abychom vám mohli co nejrychleji pomoci.



Informujte o problému dopravce

  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  • PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 225 331 500, nebo na e-mail reklamace@ppl.cz



Balík vykazuje viditelné známky poškození

Pokud má výrobek viditelně poškozený obal, nemusí to znamenat, že výrobek uvnitř je poškozený. Výrobek můžete od dopravce převzít, ale sepište s řidičem zápis o škodě do přepravního protokolu.

V případě, že máte pochybnost, zda je výrobek uvnitř balení v pořádku, výrobek od dopravce nepřebírejte a kontaktujte zákaznickou linku Agroles s.r.o. na níže uvedeném telefonním čísle nebo pomocí kontaktního formuláře. Zajistíme vám zaslání nového výrobku.